2777
2789
عنوان

سرخ کن

| مشاهده متن کامل بحث + 318 بازدید | 31 پست
اسیی جان شما کرم مو لافارر زدی ؟ همونکه ابیه روش زده ترمیم کننده .قیمتش بالاس میترسم بخرم بد باشه . ...

سلام عزیزم من موهام خشکه ولی تا حالا از این کرم استفاده نکردم احتمالا منو با یه کاربر دیگه اشتباه گرفتی گلم

سلام عزیزم خوبین؟امیدوارم خنوز توسایت فعال باشین تو یه تایپک دیدم راجب ترشح سینه بعداز شیردهی گفته ب ...

سلام عزیزم آره من بعد از شیردهی یه روز متوجه شدم که سوتینم خونیه البته  یکی از سینه هام بود خیلی ترسیدم رفتم پیش دکتر و آزمایش برام نوشت ولی چون اون موقع سنم زیر 30 سال بود دکتر اجازه ماموگرافی نداد دکتر بعد از دیدن جواب آزمایش معاینه خودش یه سری قرص داد وگفت اگه با این قرصها خونش بند اومد که چیز خاصی نیست واحتمالا عفونت بوده ولی اگه بند نیومد پیگیر باش که خداراشکر خون بند اومد مشکلی نبود 

بعدم ترشح سینه من خون زلال. کمرنگ بود که با یه فشار کوچیک قطره قطره می چکید انشالله که مال شماهم چیزی نیست نگران نباش ولی پیگیر باش عزیزم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز