2789
عنوان

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود

30 بازدید | 0 پست

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود 

نی نام زما و نی نشان خواهد بود 

زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل

زین پس چو نباشیم همان خواهد بود 

" عمر خیام " 



🦋🍃#

ســخــݩــےازڋیــآږڋݪــ#

جواب دادن به اجنبی ، مذهبیون افراطی و از این قبیل افراد که سعی در تحمیل عقایدشون داشته باشن رو در حد خودم نمیبینم و درصورت شناسایی جواب نخواهم داد . صحبت از پژمردن یک برگ نیست / وای جنگل را بیابان میکنند دست خون آلود را در پیش چشم خلق پنهان میکنند / هیچ حیوانی به حیوانی نمیدارد روا آنچه این نامردمان با جان انسان میکنند.... کاربری از ۰۳/۰۳ دست ینفر دیگس 🫠

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز