2789

اگ واقعا بلد نبودم هیچی 😂🐣

من دارم دنیامو تغییر میدم .یه مسیر جدید برای خودم انتخاب کردم با همه سختیا محدودیت ها من میتونم خودمو به اوج برسونم .یعنی این کارو با تموم وجود بلدم🦋 تا کی قراره دست دست کنیم؟همه چی از خودمون شروع میشه چه بپذیریم چه نه ✅پس بزن بریم برای فصل تازه 😌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میرم خونه بابام

منطقتونو قربون .☹☹☹☹

من دارم دنیامو تغییر میدم .یه مسیر جدید برای خودم انتخاب کردم با همه سختیا محدودیت ها من میتونم خودمو به اوج برسونم .یعنی این کارو با تموم وجود بلدم🦋 تا کی قراره دست دست کنیم؟همه چی از خودمون شروع میشه چه بپذیریم چه نه ✅پس بزن بریم برای فصل تازه 😌

تاپیک های نی نی سایتم رو بهش نشون میدادم 😁

میگفتم ببین عزیزم خیلی بلدم .... 

حلوای پسرت رو که خوردیم

دیه شو هم که گرفتیم 

می بینی خیلی بلدم ؟!


نه# به کاربر دروغگو با تاپیک های دروغ و سرکاری 😉

بیا بنویسیم مثل درس، مثل مشق، تو کتاب تاریخ فردا... بیا بنویسیم ما هنوز زنده ایم، زیر بار غم ها و دردا .... بیا بنویسیم روزگار قاتل امیده، ولی ما میدونیم شب تار، آخرش سپیده.... جنگ و قهر و تحریم و ستم، این جهان پلشته، کی میدونه غیر خودمون، چی به ما گذشته..... هیشکی توی تاریخ، قد ما خون دل نخورده، واسه یه ذره زندگی اینهمه نمرده .... ته همه این غما، باز ما سربلندیم، یه روزی میاد که با هم دوباره بخندیم .... بماند به یادگار، زمستان ۱۴۰۴

باید ما خانمها گاها از زَنیت مون برای شوهرهامون بگیم. مثلا من مریض بودم. بعد گفتم ببین یه هفته مریض بودم ولی هر روز خونه تمیز بود . غذا هم با لرز راه رفتم درست کردم .‌ زنگ نزدم از بیرون بیارن .‌ دور و بر و نگاه کرد خوشش اومد. اگه نمی گفتم‌متوجه نمیشد

ی کار بهتر میکنمتو رو بش نشون میدم قطعا خیلی بمن امیدوارمیشه😆😁

قطعا کسی به پای خودت نخواهد رسید .... دو تا از تاپیک هات رو ببینه با هنرهای زنش تمام قد آشنا میشه

دیگه براش سوال نمیشه هنرت چیه .... بالاخره دستت بند بود داشتی حلوا میذاشتی و دیه می گرفتی و .....

بیا بنویسیم مثل درس، مثل مشق، تو کتاب تاریخ فردا... بیا بنویسیم ما هنوز زنده ایم، زیر بار غم ها و دردا .... بیا بنویسیم روزگار قاتل امیده، ولی ما میدونیم شب تار، آخرش سپیده.... جنگ و قهر و تحریم و ستم، این جهان پلشته، کی میدونه غیر خودمون، چی به ما گذشته..... هیشکی توی تاریخ، قد ما خون دل نخورده، واسه یه ذره زندگی اینهمه نمرده .... ته همه این غما، باز ما سربلندیم، یه روزی میاد که با هم دوباره بخندیم .... بماند به یادگار، زمستان ۱۴۰۴

قطعا کسی به پای خودت نخواهد رسید .... دو تا از تاپیک هات رو ببینه با هنرهای زنش تمام قد آشنا میشهدیگ ...

تودست منو از پشت بستی اولا


دو ما ب تو چراااااااا فشار اومده من حلوا خوردم و دیه گرفتم!؟


سوما آخرین بارت باشه تو تاپیک من پست میزاریا

چرا ریپلای کردی و نزاشتی بخونم حذف کردی!؟

خیلی مریضی ..... خیلی زیاد !

بیا بنویسیم مثل درس، مثل مشق، تو کتاب تاریخ فردا... بیا بنویسیم ما هنوز زنده ایم، زیر بار غم ها و دردا .... بیا بنویسیم روزگار قاتل امیده، ولی ما میدونیم شب تار، آخرش سپیده.... جنگ و قهر و تحریم و ستم، این جهان پلشته، کی میدونه غیر خودمون، چی به ما گذشته..... هیشکی توی تاریخ، قد ما خون دل نخورده، واسه یه ذره زندگی اینهمه نمرده .... ته همه این غما، باز ما سربلندیم، یه روزی میاد که با هم دوباره بخندیم .... بماند به یادگار، زمستان ۱۴۰۴

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز