2777
2789

امروز بعد مدت ها کیک پخیدم و رازشم این بود که پنج تا تخم مرغ زدم و سه و نیم لیوان آرد. تخم مرغ و وانیل و شکرشم حدود پنج دقیقه با دور تند هم بزنید ووو گذاشتید تو فر اول بزنید پشتش بپزه بعد بزنید روی کیک بپزه تا از زیر پف کنه حسابی و نرم بشه من فکرشو نمی‌کردم اینطوری بشه ولی بافتش مثل کیکتی بیرون شد،سفارش پذیرا هستیم😌😂

با افراد انرژی منفی میل برخورد ندارم،ریپ نزنید. [یک عدد انسان خوش‌بین و محصل هستم.تاپیکای کتابی تگم کنید🧚🏻‍♀️📖]

نوش جان ، خیلی خوب شده

فدات عزیزم 

با افراد انرژی منفی میل برخورد ندارم،ریپ نزنید. [یک عدد انسان خوش‌بین و محصل هستم.تاپیکای کتابی تگم کنید🧚🏻‍♀️📖]

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پخیدم!بخوای از زبان ترکی بهش نگاه کنی کلمه ی خنده داریه. 😂

نههه😂😂💔

با افراد انرژی منفی میل برخورد ندارم،ریپ نزنید. [یک عدد انسان خوش‌بین و محصل هستم.تاپیکای کتابی تگم کنید🧚🏻‍♀️📖]

نوش جان گل💚💚💚

💗🧚🏻‍♀️

با افراد انرژی منفی میل برخورد ندارم،ریپ نزنید. [یک عدد انسان خوش‌بین و محصل هستم.تاپیکای کتابی تگم کنید🧚🏻‍♀️📖]

نوش جان 🥰 من یکبار پای سیب درست کردم بقدری خمیری و سنگین بود که قبل اومدن همسر بردم انداختمش دور 🤣🤣🤣💔💔

منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر      لای موهای تو گم کرد خداوندش را ...🥀🥀     دشمنت را هم چو میخ خیمه می خواهم ، مُدام                  سر به سنگ و تن به خاک و ریسمان در گــردنش 🥺🥹💫💫
توت فرنگیارو همینجور پرت کردی رو کیک؟؟؟نه# به تزیین پرتی😂😂

اره 🤣

با افراد انرژی منفی میل برخورد ندارم،ریپ نزنید. [یک عدد انسان خوش‌بین و محصل هستم.تاپیکای کتابی تگم کنید🧚🏻‍♀️📖]

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792