2789
عنوان

گفتی از عشقت دم نزنم 🤍🫰🏻

110 بازدید | 8 پست

🤍🫰🏻



ای که به عشقت زنده منم 


گفتی از عشقت دم نزنم 


من نتوانم

نتوانم 

نتوانم🥺




🦋🍃#  

ســخــݩــےازڋیــآږڋݪــ#  

حیران‌خاتون#  

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کسی که دوستت نداره لیاقت مشغول_ذهنی تورو نداره

گاهی وقتا دست تو نیست. مثل یه جنگ داخلی بین قلب و عقلته که تنها کشته این جنگ تویی 🥺🤍

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

مدتی هست ک ، حیرانم و تدبیری نیست

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم 

چه بگو که غم از دل برود چون تو بیای🤍🫰🏻

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چه بگو که غم از دل برود چون تو بیای🤍🫰🏻

کردم دلم را ز غمت ز هر ویرانه ویرانتر

چو دیدم دوست دارد دلت، دلهای ویرانرا

من و گنجشک دلم غرق در تماشای تو بودیم       تو بی خبر پر زدی بر ایوان دگر😢😢😢
کردم دلم را ز غمت ز هر ویرانه ویرانترچو دیدم دوست دارد دلت، دلهای ویرانرا

گر همچو من افتادهٔ این دام شوی

ای بس که خراب باده و جام شوی

ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم

با ما منشین اگر نه بدنام شوی .......



شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

گاهی وقتا دست تو نیست. مثل یه جنگ داخلی بین قلب و عقلته که تنها کشته این جنگ تویی 🥺🤍

من تجربه اش کردم و میدونم چه حسی داری

ولی بهتره تمام تلاشتو بکنی تا از این حال بیای بیرون و تسلیم نشی. به خدا بعدها که باتجربه تر و عاقلتر بشی از احساسهای یکطرفه خودت بدجوووور پشیمون میشی و مدام به خودت میگی چه مرگم بود و این توجیهات الانت برات بی معنا میشه

پس دست از جنگ بردار. عاقلانه با احساس قلبت همدردی کن. به خودت محبت کن ناز و نوازش کن. به خودت حق بده و ذره ذره خودتو به مسیر درست هدایت کن

نمیدونم چند سالته اما احتمالا خیلی جوونی، سعی کن از جوونیت لذت ببری و این احساسات پوچ به یک ورتم نباشه، متاسفانه اکثرا وقتی ارزش جوونی رو میفهمیم که سنی ازمون گذشته

خداروشکر وگرنه الحمدالله

من تجربه اش کردم و میدونم چه حسی داریولی بهتره تمام تلاشتو بکنی تا از این حال بیای بیرون و تسلیم نشی ...

مرسی از راهنماییت مهربون 🤍🥺

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز