2789

اگه کوچیکه  از قاشق مربا خوری یه خورده بزرگتره واسه بستنی میشه .

اگه یه روزی نوم تو تو گوش من صدا کنه دوباره باز غمت بیاد که منُو مبتلا کنه به دل میگم کاریش نباشه … بذاره درد تو دوا شه بره توی تموم جونم … که باز برات آواز بخونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره عزیزم مطمعن باش من چن ساله استفاده میکنم چطوری برا سوپ باشه اینا تو دهن جا نمیشن من از مغازه قاشق اجیل خواستم اینارو دادن شش ساله استفاده میکنم

خدایا بخاطره همه چی ممنون هم داده هایت هم نداده هات چون داده هایت نعمت ونداده هایت حکمتند;-)
اره عزیزم مطمعن باش من چن ساله استفاده میکنم چطوری برا سوپ باشه اینا تو دهن جا نمیشن من از مغازه قاش ...

تو دهن که نه😂😂😂😂مثلا تو مهمونیای بزرگ بزاری تو سوپ‌با این بکشن😁😁😁

خدایایه هل بده بیوفتم ترکیه😁

نه اینکه بزرگه تو دهن جا نمیشه فکر کردم ازین کوچو لو هاست😂😂😂

اگه یه روزی نوم تو تو گوش من صدا کنه دوباره باز غمت بیاد که منُو مبتلا کنه به دل میگم کاریش نباشه … بذاره درد تو دوا شه بره توی تموم جونم … که باز برات آواز بخونم
سس؟سالاد؟سوپ؟خورشت؟ادویه؟ بدتر گیج شدم 😭😭

 چرا خودت یکم فک کن دیگه

خدایا بخاطره همه چی ممنون هم داده هایت هم نداده هات چون داده هایت نعمت ونداده هایت حکمتند;-)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز