2789
عنوان

نظرتون درباره خود کشی جدی

282 بازدید | 53 پست

بنظرتون وقتی آدم از دست همه خسته شده و هیچکس درکش نمیکنه نمیفهمه که درساش واجب تر از تفریحه ولی هرکسی حرف خودشو میزنه این راه راه بهتری نیس به جای تحمل حرفاشون؟🙂

جدی#  

...🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه قاطعانه نه

من ک فقط به خاطر آسمون تا حالا خود کشی نکردم چون بی اندازه عاشقشم و ندیدنش مطمئنم میکشتم 

دوس دارم بازم ببینمش پس 

نمیکشم خودمو شاید جزو تنها دلایلم باشه 

تو هم ی دلیل پیدا کن 

ینی مادرا چ گناهی کردن طفلکا ازدست شما بی فکرا‌ واقعاچقدبی درکین ک نمیفهمین ی مادر بعدازمرگ بچش چی میکشع

اونور سفره پهن نکردن براتون چووووون باعث قتل نفس باعث زجع زدنای مادرتون میشین ب علاوووه گناهایی ک ماها در طول روز مرتکب میشیم

دیدم شبیه توکسی لبخندمیزند خندیدنت یادم ک آمد گریه کردم

همونجام کتابات رو بردار بخون تو‌ مسیر سرت گرم کنخیلیا آرزوشونه جای تو باشن برن سفر

خب بحثم فقط درس نیس با آدمایی که میخایم بریم حال نمیکنم متنفرممم ازشون ینی از چن تاشون خبب این دلیل محکمی نیس که نمیخامم برم و میدونم بهم خوش نمیگذره؟😔

...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز