2777
2789
عنوان

پانیک

| مشاهده متن کامل بحث + 700 بازدید | 76 پست
انشاالله نه من چندین ساله وسواس فکری شدید دارم

سعی کن باهاش بجنگی و ترکش کنی

من دختر عزیز کرده همسایمون وسواس داره دوست و فامیل ک میدونن براش خواستگار میومد به خانواده پسره میگفتن این دختره روانیه وسواس داره هنوز که هنوز مجرد مونده و هی تعریف میکنه چه حرفایی سر دل وسواسش پشت سرش زدن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همه چیزایی ک میگیو با گوشتو پوستم درک میکنم خدا کمکتون کنه

خوشحالم فردی مثل شما درک میکنه این مسائل شاید ب زبون ساده بیاد اما تو موقعیتش واقعا سخته

عزیزمنی مهربونی انشالله خدا ب شما هم کمک کنه

اصلا ایشالله ب حق همین ماه عزیز بچه های این تاپیک از لحاظ روحی بهتر بشید خوشحال بشید 

عزیزم شما لطف دارین خوبی ازخودتونه اره خانواده خیلی مهمه .

خواهش میکنم بزرگوارین شما شرمنده میکنید

خانواده بابت توجه و همراهی خیلی مهمه چون این ی مسئله روحی روانیه خودت ک عاقلی بهتر درک میکنی منظور حرفمو

خواهش میکنم بزرگوارین شما شرمنده میکنیدخانواده بابت توجه و همراهی خیلی مهمه چون این ی مسئله روحی روا ...

دشمنتون. شرمنده گلم .بله درسته میگن خانواده خیلی تاثیر داره توشرایط روحی یکی کنارش باشه درکش کنه 

سعی کن باهاش بجنگی و ترکش کنیمن دختر عزیز کرده همسایمون وسواس داره دوست و فامیل ک میدونن براش خواستگ ...

اخی

برای منم همه داشتن متوجه میشدن قرصا منگ کرده بود منو 

چند ساله دارم میجنگم خدا ب داد دل همه برسه ماعم تو اونا

اخیبرای منم همه داشتن متوجه میشدن قرصا منگ کرده بود منو چند ساله دارم میجنگم خدا ب داد دل همه برسه م ...

ایشالله مهربون ب حق شبای عزیز خدا بهت کمک کنه من درکت میکنم دوستم همسن شماست چون قرصا گیجش میکنن بخدا قرصارو روانپزشک براش نوشته داداشش چیز بد بد بهش میگفتن خب چیکارکنه دوست من بخدا بهتر از شما نباشه خیلی زن خوب و عاقلیه اما متاسفانه دید بعضی از مردم ناآگاه خیلی بده امیدوارم روزی برسه آدم بدون تجربه حرف نزنه

نصف آلپرازولام نیمآب روی آتیشه ، موقع پانیک این قرص جواب میده فقط

من پانیک دارم رفتم دکترگفتم داروی گیج کننده نمیخام اونم گفت قرارنیست گیج بشی بهم اس سیتالوپرام بوسپیرون وپروپرانول داد برام معجزه کرد حملات من جوری بودفکرمیکردم الان میمیرم توی اون وضعیت شهادتین میخوندم بین ماجاافتاده دکتری که کم داروبده میگیم دکترخوبی نیست بنظرم شمام بروبه دکتربگوداروبهت بده گیج نشی 

من پانیک دارم رفتم دکترگفتم داروی گیج کننده نمیخام اونم گفت قرارنیست گیج بشی بهم اس سیتالوپرام بوسپی ...

اینم بگم دکترهانظراتشون متفاوته مثلا یه دکترمعروف توشهرمون بودبهش گفتم لطفاداروی گیج کننده بهم نده دعوام کردگفت من تشخیص میدم مااصلاداروی اعصاب نداریم که گیجت نکنه دوهفته بخوری دیگه گیجت نمیکنه منم داروهاشویکشب خوردم بعدرفتم دکتردیگه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

درآمد

boloberym | 6 ثانیه پیش

عمل بینی

elmira2184 | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز