2777
2789
عنوان

من چقدر هَوَلم 😐😂

| مشاهده متن کامل بحث + 894 بازدید | 54 پست

همه را به چشم یار میبینم پیر مرد را نگار میبینم 😭

بخاطر اخلاقیات خانواده گلم استرسی شدم 😭 بزرگترین ضربه هارو آدم از خود خانواده اش میخوره کاش خدا به اونایی که خوش اخلاق و مهربونن بچه بده 😪 خدایا من ازدواج رو دوست دارم اما منو نازا کن چون انقدری باهام بد برخورد شده که دلم نمیخواد بچه داشته باشم 💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اهل ازدواج نیستم کلاولی یه نفرو میبینم مرتبه و لباس خوب پوشید خوشم میاد بعضی اوقات تا میام یه کرا ...

منم رو هر کی کراش شدید بزنم چند وقت بعد عقد میکنه 

بخاطر اخلاقیات خانواده گلم استرسی شدم 😭 بزرگترین ضربه هارو آدم از خود خانواده اش میخوره کاش خدا به اونایی که خوش اخلاق و مهربونن بچه بده 😪 خدایا من ازدواج رو دوست دارم اما منو نازا کن چون انقدری باهام بد برخورد شده که دلم نمیخواد بچه داشته باشم 💔

شما هول نیستی هیزی😁من با وجود شوهر همینم😵‍💫🤦

وای خیلی بده احساس میکنم خورد میشم  حس میزنم عزت نفسم میاد پائین

بخاطر اخلاقیات خانواده گلم استرسی شدم 😭 بزرگترین ضربه هارو آدم از خود خانواده اش میخوره کاش خدا به اونایی که خوش اخلاق و مهربونن بچه بده 😪 خدایا من ازدواج رو دوست دارم اما منو نازا کن چون انقدری باهام بد برخورد شده که دلم نمیخواد بچه داشته باشم 💔

منم همینجورم اگر پیاده نشم تا بچه دار شدنم با اون طرف ادامه میدم 🤣🤣🤣

☠️❌آقایون درخواست ندین ❌☠️یه روز که به آرزوهام رسیده باشم تاپیک میزنم یه تاپیک که پشتش یه عالمه حس خوب باشه نه حسرت ...😉🤗😍😘

😂 روح ازدواجی ایه شدیدی داری

آره خیلییی خودم چند وقته دوست دارم ازدواج کنم به هر پسری  نگا میکنم میگم خوبه ها به عنوان شوهر 

بخاطر اخلاقیات خانواده گلم استرسی شدم 😭 بزرگترین ضربه هارو آدم از خود خانواده اش میخوره کاش خدا به اونایی که خوش اخلاق و مهربونن بچه بده 😪 خدایا من ازدواج رو دوست دارم اما منو نازا کن چون انقدری باهام بد برخورد شده که دلم نمیخواد بچه داشته باشم 💔

منم همینجورم اگر پیاده نشم تا بچه دار شدنم با اون طرف ادامه میدم 🤣🤣🤣

وای 😂 

منم 

بخاطر اخلاقیات خانواده گلم استرسی شدم 😭 بزرگترین ضربه هارو آدم از خود خانواده اش میخوره کاش خدا به اونایی که خوش اخلاق و مهربونن بچه بده 😪 خدایا من ازدواج رو دوست دارم اما منو نازا کن چون انقدری باهام بد برخورد شده که دلم نمیخواد بچه داشته باشم 💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز