2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دو دست میخواین خب بنظرم یه سمت خونه سلطنتی بچین یه سمت راحتی

فقط 10 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

یه صلوات برای سلامتی نی نیم میفرستین لطفاً 🌷🙏 تیکر تولد دو سالگی همین نی نی 🤭😍

نهارخوری نمیزاری؟سبک خونت چی دوست داری ؟کلاسیک سنتی مدرن مینیمال کیوت ؟

چرا ناهارخوری هم میزارم.

دوست دارم سلطنتی باشه یه طرف.

برای اون یکی دست مبل موندم .

تو مبل فروشیا انقدرتنوع هست گیج میشه آدم

چرا ناهارخوری هم میزارم.دوست دارم سلطنتی باشه یه طرف.برای اون یکی دست مبل موندم .تو مبل فروشیا انقدر ...

یعنی میشه سه دست مبل 

دو‌دست نشیمن یک دست استیل یا همون سلطنتی 

کلا خونه باید یک سبک باشه این درهم چینی ما ایرانی هاست که تو یک سالن هم راحتی مدرن میزاریم هم استیل منبت دار 

شما اگر میخوای سلطنتی بچینی باید کل خونه ات سبکش دیگه بره رو به کلاسیک 

خب باید ببینین چ مدلی میخواین سبک خونتون باشه مثلا مامان من دوست داشت مبلاش سلطنتی باشه سلیقه ایه دی ...

اره گلم.

ببین من دوست دارم یه دست سلطنتی و یه دست دیگش موندم.

بین راحتی های پفکی طور و فرانسوی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز