2777
2789
عنوان

FSH و LH

37600 بازدید | 44 پست

دوستای عزیزم دو.تا سؤال داشتم

میخوام بدونم اف اس اچ.و ال اچ.نرمال چنده و تنبلی تخمدان رو چطور میشه تشخیص داد

ممنون میشم کمکم کنین

بس که این سایت و اون.سایت رفتم هزار تا مرض به خودم.نسبت دادم

خوب تو باید تو اون چهار رنجی که هرازمایشگاهی میزنه ببینی چنده مال تو

روزی که رفتی ازمایش رو با اون چهارتا دوره ای که توجواب ازمایش میزنه تطابق بدی ببینی 

منظورم تو چه روز از دوره ات رفتی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب تو باید تو اون چهار رنجی که هرازمایشگاهی میزنه ببینی چنده مال تو روزی که رفتی ازمایش رو با اون ...

روز سوم پری رفتم

و اف اس اچم 13 و خوردی بود

و ال اچم 4.4

یه ماه قبلش ال اچ همین بود و اف اس اچ 10 و خوردی

مال من fsh7.8..Lh3.2

یازده سال کارم شده به سیسمونی مغازه ها نگاه کردن وتصورکردن نی نیم توی لباس خیلی وقتا کنار مغازه سیسمونی می ایستم شروع میکنم به رویاپردازی بااشک چشام ازکنار ویترینش ردمیشم باخودم میگم چقد خسته شدم ازحرف مردم ازاسم نازایی ازاینکه محرومم ازمادرشدن ازاینکه همه بانگاه ترحم نگاهم میکنن خسته ازمطب دکترا مراکز ناباروری واقعا خسته شدم هرمادری می بینم که بارداریا بچه بغل یهو چشام ناخواسته پرحسرت میشه تومادرنی نی سایتی که امروز مثل من دردمیکشی برام دعاکن تومادرنی نی سایتی که الان یاتوشکمت نی نی یاتوبغلت واسه من وهمه دوستای منتظرم دعا کن 

میگن بخاطر پرولاکتینم بود پرولاکتینم 60 تا بالا

یازده سال کارم شده به سیسمونی مغازه ها نگاه کردن وتصورکردن نی نیم توی لباس خیلی وقتا کنار مغازه سیسمونی می ایستم شروع میکنم به رویاپردازی بااشک چشام ازکنار ویترینش ردمیشم باخودم میگم چقد خسته شدم ازحرف مردم ازاسم نازایی ازاینکه محرومم ازمادرشدن ازاینکه همه بانگاه ترحم نگاهم میکنن خسته ازمطب دکترا مراکز ناباروری واقعا خسته شدم هرمادری می بینم که بارداریا بچه بغل یهو چشام ناخواسته پرحسرت میشه تومادرنی نی سایتی که امروز مثل من دردمیکشی برام دعاکن تومادرنی نی سایتی که الان یاتوشکمت نی نی یاتوبغلت واسه من وهمه دوستای منتظرم دعا کن 

[QUOTE=50026972]میگن بخاطر پرولاکتینم بود پرولاکتینم 60 تا بالا[/QUOTEعلائم  پرولاکتین بالا رو دارم مثل ترشح شیر که کابرگولین میخورم

اما تو آزمایش دوبار هم گرفت نرمال بود

همون متفورمین تنظیم میکنه پیاده رویم بکن ...پرولاکتینم بده

یازده سال کارم شده به سیسمونی مغازه ها نگاه کردن وتصورکردن نی نیم توی لباس خیلی وقتا کنار مغازه سیسمونی می ایستم شروع میکنم به رویاپردازی بااشک چشام ازکنار ویترینش ردمیشم باخودم میگم چقد خسته شدم ازحرف مردم ازاسم نازایی ازاینکه محرومم ازمادرشدن ازاینکه همه بانگاه ترحم نگاهم میکنن خسته ازمطب دکترا مراکز ناباروری واقعا خسته شدم هرمادری می بینم که بارداریا بچه بغل یهو چشام ناخواسته پرحسرت میشه تومادرنی نی سایتی که امروز مثل من دردمیکشی برام دعاکن تومادرنی نی سایتی که الان یاتوشکمت نی نی یاتوبغلت واسه من وهمه دوستای منتظرم دعا کن 
همون متفورمین تنظیم میکنه پیاده رویم بکن ...پرولاکتینم بده

خب الان 13 خیلی بالاست؟

یعنی باردار نمیشم؟

ضمنا یه هفته است که این دوتا قرص رو میخورم ریزش مو دارم

[QUOTE=50026972]میگن بخاطر پرولاکتینم بود پرولاکتینم 60 تا بالا[/QUOTEعلائم  پرولاکتین بالا رو ...

ولی مشگل حادی نیست بامتفورمین میاد پایین 

یازده سال کارم شده به سیسمونی مغازه ها نگاه کردن وتصورکردن نی نیم توی لباس خیلی وقتا کنار مغازه سیسمونی می ایستم شروع میکنم به رویاپردازی بااشک چشام ازکنار ویترینش ردمیشم باخودم میگم چقد خسته شدم ازحرف مردم ازاسم نازایی ازاینکه محرومم ازمادرشدن ازاینکه همه بانگاه ترحم نگاهم میکنن خسته ازمطب دکترا مراکز ناباروری واقعا خسته شدم هرمادری می بینم که بارداریا بچه بغل یهو چشام ناخواسته پرحسرت میشه تومادرنی نی سایتی که امروز مثل من دردمیکشی برام دعاکن تومادرنی نی سایتی که الان یاتوشکمت نی نی یاتوبغلت واسه من وهمه دوستای منتظرم دعا کن 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز