2777
2789

نشستم رو مبل .. هدفون رو گوشمه و تو سایت دور میزنم ..خونه هم تاریکه هیشکی نیس برقارو روشن کنه

بالای سر کسی که خوابه "خیار" نخورید 😐                                                                                       

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الهی ایشالله زودتر خوب شه

ممنونم ایشالا

یه مامان عصبی ولی در این حال مهربون و دل نازک😁دارم تمام سعی خودمو میکنم مشکلاتیو که توزندگیم از سربی تجربگیم به وجود اومدن درست کنم به امیدویاری خدا🙏🌷
هیچی خونم تنهام     میخام انتخاب رشته کنم موندم بین حسابداری و مترجمی زبان   &nb ...

هر دو بازار کار خوبی داره. ولی حسن مترجمی اینه که هم میتونی تو تدریس فعالیت کنی هم تو خونه کار ترجمه انجام بدی

الو سلام ببخشید منزل خداست؟ منم همون مزاحمی که اتفاقا آشناست*هزاربار دلم گرفته این شماره رو*ولی چرا هنوز پشت خط در انتظار یک صداست*شماکه گفتی واجبه جواب سلام هرکسی*چی شد به مارسیدبازحساب بنده هاجداست*اجازه میدی که برات یه کم دردودل کنم*آخه شنیدم که فقط اسم تو مرهم وشفاست*حتی اگه چیزی نگی کلی دلم سبک میشه*چون میدونه که میشنوی وقتی تو این حال و هواست*الو دوباره قطع و وصل سیم ها شروع شده*خرابی از دل منه یا شاید از این سیم هاست*الو منو ببخش اگه بازم مزاحمت شدم*دوباره زنگ میزنم تا خدا خداست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز