2777
2789

ست نقره گرفته بودم ک از عکسشون‌کوچولو تر بودن مرجوع کردم پول پست اینارو هم خودم دادم من ثبت مشکل زدم پول تو حساب با سلامه فروشنده میگه من انباکس کردم برا پیشتتبانی فرستادم خب من ک براشدفرستادمش چی میگه این من زنگ زدم با سلام گفتن پیگیری میکنیم پول رو واریز میکنن حالا واریز میکنن بنظرتون یا نه

الان که دارم اینو برات می‌نویسم، کاملاً رایگانه، ولی واقعاً نمی‌دونم تا کی رایگان بمونه!
من و دخترم بدون حتی یه ریال هزینه، یه ویزیت آنلاین از متخصص حرفه‌ای گرفتیم. کامل بدنمون رو آنالیز کرد، تک‌تک مشکلات رو گفت و راه‌حل داد.

خودم کمر و گردنم خیلی مشکل داشت، دخترم هم پای ضربدری و قوزپشتی داشت… و باورت میشه؟ همه‌ش رو درست کردیم!

اگه تو یا یکی از عزیزات مشکلات اینجوری دارید، همین الان تا دیر نشده نوبت ویزیت 100% رایگان و آنلاین از متخصص بگیرید.

خود باسلام گفت برگشت بزن؟

من محصول خوراکی خرید کردم اشتباه فرستاد ثبت مشکل زدم بعد از چند روزم تماس گرفت پشتیبانی گفت پولو برگشت دادیم به کیف پولتون و چون محصول خوراکی بود دیگه نگفت برگشت بزن برای فروشنده به فروشنده هم گفتم جواب نداد تازه خیلیم افتضاح بود مزه اش برگشت میدادم حداقل عذاب وجدان نداشتم 🫡

اره دیگه اگه مشکلی نباشه و جنس فرستاده شده با چیطی که تو سایت بود متفاوت بوده برگشت میزنن 

اینجا نشُد شاید در...جهانی دیگر :)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز