2777
2789
عنوان

لهجه

| مشاهده متن کامل بحث + 387 بازدید | 40 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه حس میکنم چون خیلی ساده ام دمیگن

من خودمم شهرستانی ام ولی الان شهر بزرگم 

در مواجهه با ادمایی که اینجان احساس سادگی دارم 

ولی خب این تربیت ما بوده 

ما باید این سادگی رو کنار بذاریم چون بهمون آسیب میزنه واین روند طول میکشه 

ولی لهجه و اصل و نسب ما به کسی اسیب نمیزنه 

چرا باید ازش خجالت بکشیم؟

تلاش می کنم تا حد امکان به جای استفاده از واژه های غیر فارسی از معادل های فارسی استفاده کنم😁شما هم اگه جایی دیدید که واژه نامأنوس غیرفارسی استفاده کردم بهم تذکر بدید♥️

ساده رفتری منظورم نیست تیپه

اونم ایرادی نداره واقعا 

اگه لباست تمیز و مرتبه چه اشکالی داره؟

سعی کن لباست تمیز و اتو کشیده باشه 

حتما سعی کن اعتماد به نفستو بالا ببری 

به این فکر کن 90 درصد ادمایی که تهران زندگی می کنن اصالت شهرستانی دارن 


تلاش می کنم تا حد امکان به جای استفاده از واژه های غیر فارسی از معادل های فارسی استفاده کنم😁شما هم اگه جایی دیدید که واژه نامأنوس غیرفارسی استفاده کردم بهم تذکر بدید♥️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز