خب من اول وقتی می خوام یه مبحث رو شروع کنم به تدریس یه مقدار درباره ی موضوعاتی که در رابطه با مبحث اصلی هست صحبت می کنم با بچه ها و نظراتشون رو می شنوم
این کار باعث میشه دانش اموز پس ذهنش یه مقدار بفهمه که مبحث جدید درباره ی چی هست
بعد اش کم کم شروع به تدریس می کنم و یک جا نمی شینم نکات رو توی تخته می نویسم و هر قسمت که تموم شد از بچه ها می پرسم که تا اینجا مشکلی یا سوالی ندارین اگه داشته باشن جواب میدم و اگه نه ادامه درس رو تدریس می کنم
فقط کاش زمان کلاس ها بیشتر بود تا دانش آموز فرصت بیشتری داشت برای ارتباط گرفتن با درس
البته جلسه ی بعدی بهشون میگم که اشکالی یا سوالی از جلسه ی قبل داشتن یا نه