2789
عنوان

توبه

| مشاهده متن کامل بحث + 153 بازدید | 25 پست
اگه میترسی خودتو جریمه کن،یه پولی به فقیر بده که هم کفاره گناهت بشه هم صدقه بلا واسه خانواده ات،انشا ...

مرسی عزیزم انشاالله 😞

اگر برای رسیدن به آرزوهایمان تلاش نکنیم؛ فردی دیگر 《از تلاش ما 》برای رسیدن به آرزوهایش استفاده خواهد کرد 🌹
الان ساعت پنج۹ اردیبهشت یه بازه ده روزه بگیر

یعنی به این صورت ترکش کنم 

اگر برای رسیدن به آرزوهایمان تلاش نکنیم؛ فردی دیگر 《از تلاش ما 》برای رسیدن به آرزوهایش استفاده خواهد کرد 🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه میترسی خودتو جریمه کن،یه پولی به فقیر بده که هم کفاره گناهت بشه هم صدقه بلا واسه خانواده ات،انشا ...

میشه پول رو به این نیست کنار بذارم حالا بعدش رفتم بیرون به کسی بدم چون کسی هم اطراف نمی‌شناسم که نیاز داشته باشند 

اگر برای رسیدن به آرزوهایمان تلاش نکنیم؛ فردی دیگر 《از تلاش ما 》برای رسیدن به آرزوهایش استفاده خواهد کرد 🌹
یعنی به این صورت ترکش کنم 

اره به حرفم گوش بده اگه چیزی که فکرمیکنم باشه قوی باش وبجنگ همین بهتراز ده روزم تونستی ادامه بده چندبارنه بگو میدونم اذیتی میدونم اندازه شکستن همه استخوانا نه گفتن درد داره ولی میشه بهت قول میدم 

#فرمانده راهت ادامه داردخون توروشن کننده راه است. #خامنه ای یک تفکراست ویک تفکرهرگزنمی میرد...🇮🇷

اره به حرفم گوش بده اگه چیزی که فکرمیکنم باشه قوی باش وبجنگ همین بهتراز ده روزم تونستی ادامه بده چند ...

مرسی عزیزم دهان کن بشه خیلی پشیمونم

اگر برای رسیدن به آرزوهایمان تلاش نکنیم؛ فردی دیگر 《از تلاش ما 》برای رسیدن به آرزوهایش استفاده خواهد کرد 🌹
اقا چندبارنه بگو هیچی نمیشه بیا نتیجشو بگو بهم

باشه عزیزم مرسی 🥰

اگر برای رسیدن به آرزوهایمان تلاش نکنیم؛ فردی دیگر 《از تلاش ما 》برای رسیدن به آرزوهایش استفاده خواهد کرد 🌹
حتی پیش خودش شرمنده هستم نمیتونم حرف بزنم صد بار گریه کردم گفتم نمیکنم ولی انگار اون لحظه خودم نیستم ...

در توبه و مهربانی و بخشش خدا همیشه برای بنده اش بازه.
شخص توبه کننده محبوب خداست.
بسم الله الرحمان الرحیم.
خدا ارحم الراحمینه. مهربانترین مهربانانه. خدا توبه پذیر و غفوره.
خدا به بنده هاش نزدیکه و اجابتگر دعاهای ماست. خدا مهربان و دوستدار ماست.
خدا عاشق و مشتاق و منتظر ماست تا خالصانه به آغوش رحمتش برگردیم.
کارای خوبمون رو بیشتر و از گناهانمون صادقانه و خالصانه توبه و به سمت خدا برگردیم.
اونوقت خدا ما رو مشمول مغفرت و رحمت بینهایتش میفرماید.
فقط باید سعی کنیم دیگه اون گناه رو تکرار نکنیم و گذشته رو هم جبران کنیم. مثلا نمازها و روزه های قضا رو به جا بیاریم و اگه حق الناس هم بر گردنمون هست جبران کنیم.
تاپیکام رو بخونین همشون امیدبخشه و درباره توبه پذیری و رحمت واسعه خدا و مهربانی امام زمانه
این کتاب کاملا امیدبخش رو درباره رحمت و محبت و مغفرت و اجابت خدا بخونین.
جلوه هایی از رحمت و مهربانی واسعه الهی:

بسم الله الرحمان الرحیم. سلام. نابینا هستم. صفحهخوان nvda, همه نوشته های متنی جز عکسنوشته ها رو در کامپیوتر میخونه. امروز برای سلامتی و ظهور امام زمانت دعا کردی؟ صلوات فرستادی؟ برای فرج و رفع غربت هزار ساله امام معصوم و مهربانت چه کردی؟! امام مهدي(عج) مانند جد بزرگوارشان امام علی (علیه السلام)، برایمان دعا میکنند و بر دعاهاي ما «آمين» ميگويند. امام امير المؤمنينعليه السلام به رميله ميفرمايد: اي رميله! هيچ مؤمني نيست كه بيمار شود، مگر اينكه به مرض او مريض ميشويم، و اندوهگين نشود مؤمني، مگر اينكه به خاطر اندوه او، اندوهگين گرديم، و دعايي نكند مگر اينكه براي او آمين گوييم، و ساكت نماند مگر اينكه برايش دعا كنيم. همه هستی و وجودمون و نعمتهایی که داریم به برکت وجود حضرته. ما خلیفه خدا در زمینیم و باید کانال رحمت الهی باشیم، در آخرت همه با هم بریم بهشت. من با خدا و امام زمان عهد کردم که به همه امید بدم و همه رو دعوت کنم سر سفره پرمهر خدا و اهل بیت و به خاطر همین عهدم به این سایت اومدم.

خوبه...حالا منی که یه گناه برام عادی شده چی بگم

در توبه و مهربانی و بخشش خدا همیشه برای بنده اش بازه.
شخص توبه کننده محبوب خداست.
بسم الله الرحمان الرحیم.
خدا ارحم الراحمینه. مهربانترین مهربانانه. خدا توبه پذیر و غفوره.
خدا به بنده هاش نزدیکه و اجابتگر دعاهای ماست. خدا مهربان و دوستدار ماست.
خدا عاشق و مشتاق و منتظر ماست تا خالصانه به آغوش رحمتش برگردیم.
کارای خوبمون رو بیشتر و از گناهانمون صادقانه و خالصانه توبه و به سمت خدا برگردیم.
اونوقت خدا ما رو مشمول مغفرت و رحمت بینهایتش میفرماید.
فقط باید سعی کنیم دیگه اون گناه رو تکرار نکنیم و گذشته رو هم جبران کنیم. مثلا نمازها و روزه های قضا رو به جا بیاریم و اگه حق الناس هم بر گردنمون هست جبران کنیم.
تاپیکام رو بخونین همشون امیدبخشه و درباره توبه پذیری و رحمت واسعه خدا و مهربانی امام زمانه
این کتاب کاملا امیدبخش رو درباره رحمت و محبت و مغفرت و اجابت خدا بخونین.
جلوه هایی از رحمت و مهربانی واسعه الهی:

بسم الله الرحمان الرحیم. سلام. نابینا هستم. صفحهخوان nvda, همه نوشته های متنی جز عکسنوشته ها رو در کامپیوتر میخونه. امروز برای سلامتی و ظهور امام زمانت دعا کردی؟ صلوات فرستادی؟ برای فرج و رفع غربت هزار ساله امام معصوم و مهربانت چه کردی؟! امام مهدي(عج) مانند جد بزرگوارشان امام علی (علیه السلام)، برایمان دعا میکنند و بر دعاهاي ما «آمين» ميگويند. امام امير المؤمنينعليه السلام به رميله ميفرمايد: اي رميله! هيچ مؤمني نيست كه بيمار شود، مگر اينكه به مرض او مريض ميشويم، و اندوهگين نشود مؤمني، مگر اينكه به خاطر اندوه او، اندوهگين گرديم، و دعايي نكند مگر اينكه براي او آمين گوييم، و ساكت نماند مگر اينكه برايش دعا كنيم. همه هستی و وجودمون و نعمتهایی که داریم به برکت وجود حضرته. ما خلیفه خدا در زمینیم و باید کانال رحمت الهی باشیم، در آخرت همه با هم بریم بهشت. من با خدا و امام زمان عهد کردم که به همه امید بدم و همه رو دعوت کنم سر سفره پرمهر خدا و اهل بیت و به خاطر همین عهدم به این سایت اومدم.

در توبه و مهربانی و بخشش خدا همیشه برای بنده اش بازه. شخص توبه کننده محبوب خداست. بسم الله الرحمان ا ...

ممنون عزیزم 🥰 

اگر برای رسیدن به آرزوهایمان تلاش نکنیم؛ فردی دیگر 《از تلاش ما 》برای رسیدن به آرزوهایش استفاده خواهد کرد 🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اتاق عمل

chgrsch | 9 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز