2789
عنوان

بچه

| مشاهده متن کامل بحث + 1036 بازدید | 108 پست
واقعا درست میگی  ولی بعضیا میگن بچه خوبه برا زمان کور پیری ادم

همین بچه ها بعضیاشون از خوده شمرم شمر ترن خواهر من🤣

ولی خب اگه موقعیتش ،حوصلش و روحیشو داری چرا که نه بچه هات همبازی پیدا میکنن

یه دختر خوب😂😍
به فکر چهارمی نیستین؟ من خیلی دوست دارم شوهرم زیاد مایل نبود از طرفی شهر غریبم هستم اما تا چند ماه د ...

اگه شرایطش رو داری بیار 


از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یک خانواده ی موجه و اروم چرا نباید بیارن و ادم خوب تحویل جامعه بدن ؟؟  معتادا و قاچاقچی ها ده ...

خوب خانواده موجه واروم باید بتونه اون بچه روتامین کنه  اگر بتونه که خوبه  ده تا هم بیاره کمه

چقدر زود دیر شد، حیف💔
منم دوست دارم ۳ تا بچه داشته باشم. فعلا اولیو توو سن ۳۱ اوردم. میترسم بعدا حوصله نداشته باشم. از طرف ...

من فعلا ۲۸ سالمه 

زمان مقصر نیست ....آدمها را آدمها پیر میکنند.🙃
واقعا ادم میتونه این همه شکمش پاره شه و دوخته بشه؟ فاصلشون چقده عزیزم؟

بین هر کدوم حدودا شش هفت سال فاصله اس

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

منم دوست دارم ۳ تا بچه داشته باشم. فعلا اولیو توو سن ۳۱ اوردم. میترسم بعدا حوصله نداشته باشم. از طرف ...

من فعلا ۲۸ سالمه اصلا دیگه حوصله بچه کوچیکو ندارم ولی دلمم میخواد داشته باشم هنگم

زمان مقصر نیست ....آدمها را آدمها پیر میکنند.🙃
خدا شاهده همه میان تو سایت میگن تک فرزندی بده  فلانه  اما من تا حالا ندیدم کسی بیاد از تک ...

تک فرزندی خیلیم خوبه

امکانات بیشتر ، اعتماد ب نفس بیشتر

کسی نیست مدام دعوا کنن تو خونه 

تمام توجه و تمرکزت روهمون یه بچست

علاوه بر اون بدن مادر و اعصابشم نابود نمیشه

خانمای ایرانی رو ببین همه ی بدنشون چربیه

نه ورزش ،،،نه تفریح شخصی،،،نه وقت برای تجدید قوای روحی

خوب خانواده موجه واروم باید بتونه اون بچه روتامین کنه  اگر بتونه که خوبه  ده تا هم بیاره ک ...

تامین در حد معقول 

نه اینکه اینقدر براش ریخت و پاش کنی که خودشو گم کنه

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

منظورم با استارتر نیس  اما زمین رایگان نیس ایها الناس

ن بخدا برا زمین نمیگم‌

ولی خب برا طرحای دیگش‌چرا چند درصد برا اونم هست😃

زمان مقصر نیست ....آدمها را آدمها پیر میکنند.🙃
تک فرزندی خیلیم خوبه امکانات بیشتر ، اعتماد ب نفس بیشتر کسی نیست مدام دعوا کنن تو خونه  تمام ...


چربی به خاطر سبک زندگی و سبک غذاییه ربطی به بچه نداره خارجیا چه دخترش چه کسی که یه دونه بچه داره چه کسی که ۵ تا داره اکثرا شکما تخت و لاغرن    خدایی اینو ده به بچه ربط ندین

ن والا بازم خیلی چیزا رو نمیتونیم فراهم کنیم  دروغ داره خودمم خیلی ناراحتم میگم بچهام اونجوری ...

متوجهم

واسه همین خیلیا گفتن نیار. بچه هاتون هم چند سال دیگه بزرگ بشن کلی خرج دارن همیشه کوچیک نمیمونن.

 

سوال در مورد روتین و لوازم ارایشی و بهداشتی داشتید ریپ بزنین💄🎀

شرایط مالی دارم تو اقدامم الانم چهار ماهه اما از حرفای اطرافیان دودل میشم، شما چرا نیاوردی 

فکراشو کنم 😅

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز