army33 مدیر عضویت: 1402/07/20 تعداد پست: 2621 عنوان فكت p2 | مشاهده متن کامل بحث + 169 بازدید | 53 پست 1-آدمها وقتی خسته اند صادق ترن٢-شاید ما همه شخصیت های یک کتاب هستیم و وقتی حرفی رو یادمون میره دلیلش اینه که نویسنده اون رو پاک کرده تا یک چیز دیگه جاش بنویسه!اولي حقدومي عجيب و بشدتتت دوستش دارم من نميدونم چرا وليخب شما بگين..... 날 이 해할 수 없다 고판단 하 지 마;! 1402/09/18 | 14:14 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
_thv_ عضویت: 1402/07/28 تعداد پست: 946 🤣🤣🤣🤣🤣 دیده من پا نمیدمم اومده پیش تو هیی زندگیی بگووو اسم کاربریمم بده ببین چی میگههه من ک می ... نشونش دادم گفت گذشته ها گذشته الان عشق زندگیش منم 🖤
army33 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/20 تعداد پست: 2621 🤣🤣🤣🤣🤣 دیده من پا نمیدمم اومده پیش تو هیی زندگیی بگووو اسم کاربریمم بده ببین چی میگههه من ک می ... 🤣🤣🤣🤣🤣 날 이 해할 수 없다 고판단 하 지 마;!
mim_min عضویت: 1401/12/19 تعداد پست: 15323 نشونش دادم گفت گذشته ها گذشته الان عشق زندگیش منم نه دیگههه اگه تو ذهن و قلبش جا نداشتمم عمراا اینجوری میگفت دخترررر زبون باز وایساااا بیام برات عشق زندگیششش😐🤣🤣🤣🤣 abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی
_thv_ عضویت: 1402/07/28 تعداد پست: 946 نه دیگههه اگه تو ذهن و قلبش جا نداشتمم عمراا اینجوری میگفت دخترررر زبون باز ... خانوم اینقدر اذیتم نکن برا بچمون خوب نیست این حرفا رو به یه خانوم باردار نباید بزنی 🖤
army33 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/20 تعداد پست: 2621 نه دیگههه اگه تو ذهن و قلبش جا نداشتمم عمراا اینجوری میگفت دخترررر زبون باز ... 🤣🤣 날 이 해할 수 없다 고판단 하 지 마;!
army33 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/20 تعداد پست: 2621 خانوم اینقدر اذیتم نکن برا بچمون خوب نیست این حرفا رو به یه خانوم باردار نباید بزنی & ... 😂🤣🤣 날 이 해할 수 없다 고판단 하 지 마;!
army33 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/20 تعداد پست: 2621 اگه من صدای سکوت رو ضبط کنم و یه جای پر سر و صدا و شلوغ بزنم پخش بشه همه جا ساکت میشه و من میتونم صدای سکوت رو بشنوم؟ 날 이 해할 수 없다 고판단 하 지 마;!
mim_min عضویت: 1401/12/19 تعداد پست: 15323 خانوم اینقدر اذیتم نکن برا بچمون خوب نیست این حرفا رو به یه خانوم باردار نباید بزنی & ... وایی پشماممممم بچه چی میگههه بابا یواششش بچه من تازه دوروزش پر شدهه:) abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی