2777
2789
عنوان

کادو

140 بازدید | 24 پست

بچه ها من نوه ی اول خانواده م و شاغلم و دستم تو جیب خودمه

بعد مامانم منو همتراز خودشو خواهر برادرش قرار میده 

مثلا الان مجبورم کرده برای ختنه ی خواهرزاده ش پونصد تومن بدم🙁(خودش بیشتر داده)

اصلا ختنه کردن کادو میخواد مگه🤦🏻‍♀️بخواد هم من باید برای پسر خالم کادو بدم واقعا🤦🏻‍♀️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه مجردی اصلا نده ها ینی چی چرازور میگن ولی اگه متاهلی حرفی ندارم

این چ رسمیه دودل یکی رو میبرن کادو ب چیمونه ناموسا😏

لایک نکن جان مادرت😒صرفا برا سرگرمی میامو اکثرا تاپیکارو جدی نمیگیرم🤷اگه وسط بحث یهو جوابتو ندادم ببخش یهو حوصلم ته کشیم😘و همچنین بابامو مامانمو دادا کنم👌دل م وذره  یهو چن روز دپ میشم و ی وخت دیدی اینقد شادم دلفکرای چرت و پرت زیاد میکنم 😑عاشق لباس خریدن ب خودمو پسرمم ترجیح میدم بپوشم خوش باشم تا مث بعضیا جمع کنم طلا بخرم 😏از خدا دوتا چیز میخام یکیش سلامتی اعضای خونوادمه ک بدون اونا من هیچم اون یکیم خدا برا پیشرفت زندگی همه کمک کنه ماهم جزوه اونا آمین👐و در اخر امیدمون ب خودش باشه حواسش بهمون هس یاعلی🖐️
اگه مجردی اصلا نده ها ینی چی چرازور میگن ولی اگه متاهلی حرفی ندارم این چ رسمیه دودل یکی رو میبرن کا ...

واقعا 

چرا من پریود شدم‌به‌من‌کادو‌ ندادن😕

بلی

مگه برا ختنه کردنم دیگه کادو میدن؟ 

این رسما منسوخ شده ک 

مگر اینکه جشن گرفته باشن بخوای هدیه ببری 

وگرنه نیازی نیست 

اگه واسه سر زدن هم میری میتونی ی شیرینی چیزی ببری 

چ خبره ۵۰۰ واسه ی ختنه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش