2777
2789
اتفاقا دوسداشتم سوپ بپزم هم دوسدارم هم واسه شب سبکه هم واسه خاطر پسرم اما از شانسم سبزی ندارم  


شوید خشک نداری بریز به جای سبزی

هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و....  شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه.                                      ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔                

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم رژیمم .اما امشب یه چیز توووپ دارم

نوش جونت 

‌سلام...امروز 1404/04/04 ساعت ۸:۴۵ همه چی نابود شده خودم کردم ۱سال به خودم محلت میدم خودمو بسازم تو این ۱ سال دوتا هدف دارم هدف اول کاهش وزنه هدف دوم کنکور ....حالا اگه برگشتم اولین سوال از خودم میپرسم که دیدی تونستی دیدی شد؟پس امروز رو بزاریم تاریخ تولد یه کاربر جدید که قراره همه چی رو از ۰ به صد خودش برسونه ...!

اتفاقا دوسداشتم سوپ بپزم هم دوسدارم هم واسه شب سبکه هم واسه خاطر پسرم اما از شانسم سبزی ندارم

 

بپز کی به کیه منم ظهر سوپ گذاشتم سبزی نداشتم شوهرم می‌خنده میگه هر کار دلت میخواد می‌کنی میگی اینم جدیده

چرا دارم 🤔

بریز توی سوپ بدک نیست

هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و....  شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه.                                      ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔                
 بپز کی به کیه منم ظهر سوپ گذاشتم سبزی نداشتم شوهرم می‌خنده میگه هر کار دلت میخواد می‌کنی م ...

😂😂😂😂غذاهای من دراوردی خخ

وخدای که بشدت کافیست
فلافل کیلویی میفروشن محلمون از اون گرفتیم یادش بخیر بچه بودم چه طعمی داشت فلافلا الان مزه ندارن

چرا خودت درست نمیکنی

هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و....  شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه.                                      ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز