2777
2789
عنوان

بددلی

128 بازدید | 7 پست

سلام یکساله عقد کردم شوهرم بددله میگه با خانوادت حق نداری جایی بری فامیلامون هم تعدادشون زیاده و هممون اهل رفت و آمد هستیم هر سال ماه رمضون همشون سفره دارن باید بگم خانوادم رفتن ولی من  تا ساعت ۱۰ یا ۱۱ خونه میبودم حتی تو خونه که بودم بهم اعتماد نمی‌داشت هزار بار ازم عکس میخواست ازم عکس میخواد از هر جای خونمون که بگه باید بفرستم تا باور کنه خونمونم.درصورتی که هنوز عقدم.وقتی هم میرم بیرون باید لباس رنگ تیره و بلند بپوشم در صورتی که چادر هم دارم.وقتی میریم بیرون باید چشام به زمین باشه اگه یک لحظه بره بالا میگه تو نگاه فلانی کردی ولی در عوض خودش هر  کار دوست داشته باشه میکنه نگاه زن مردم میکنه فیلمای هرزگی تو گوشیش نگاه میکنه از رابطه های دیگران گرفته تا هر چی که فک کنین مثل اینکه خواستگاری هم زیاد رفته ولی همیشه ادعا میکنه من تو رو جمع کردم کسی نبوده بیاد خواستگاریت هنوز ۱۶ سالمه بنظرتون واقعا تو خونه موندم با این سن😂😂😂

اهنگ گوش می‌کنم میگه به یاد کی گوش میکنی .اگه یک لحظه برم تو فکر هزار تا چرت میگه داری به کی فک میکنی شوهر ابجیش همه مثل خودش همه کاره ی ۳۰ سالشه میگه حق نداری باهاش احوال پرسی کنی اگه بیاد خونشون میگه از اتاق نمیای بیرون بنظرتون میشه هنوز اینا نیمی از مشکلمه جدیدا فهمیدم خودش همه کاره خانوادم باطلاقم مشکلی ندارن چون می‌بینن چقد دارم عذاب میکشم تو این زندگی کوفتی مشاوره چند جا رفتم گفته طلاق خودمم خیلی دوست دارم طلاق بگیرم ولی دوسش دارم نمیتونم موندم چیشو دوست دارم به نظر شما چیکار کنن بتونم فراموشش کنم متاسفانه تو عقد رابطه هم داشتیم فکرشو کن هنوز رابطه داشتیم یکسره با اینو اونه رابطه نمی‌داشت که دیگه نمیشد جمش کرد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این مرد مبتلا به پارانوئیده

فقط میگم تا هنوز جوونید و وارد زندگی نشدید و یه بچه رو بدبخت نکردید، جونتون رو بردارید و فرار کنید

تنها راه حل عاقلانه برای شما طلاقه و بس

من قانون جذب رو باور کردم و نتیجه دیدم ازش.خدای خوبم شکرت.⁦⁦(。◕‿◕。)🌞 بیایم به طبیعت و حیوونا احترام بذاریم اون ها هم حقوقی دارن که باید محترم شمرده بشه بخدا سگ و گربه تو خیابون دشمن خونی ما نیستن چی میشه اگه باقی مونده غذامون همونایی که به درد خوردن خودمون یا انسان دیگه ای نمیخوره رو یه گوشه بذاریم تا وعده غذایی یکی از مخلوقات خدا بشه؟؟؟؟ من فمینیست هستم ولی منطقی.مردهایی که آدم حسابی اند،از برابری نمیترسند.مخالف صددرصد کودک همسری و کودک مادری. هر چه کنی به خود کنی/گر همه نیک و بد کنی  زمین گرده (کارما)...............

بددلی خیلی بده. شما از الان باید یه تصمیم مهم بگیرید.دوست دارید تا آخر عمر اینجوری زندگی کنید؟ به بچه هاتون فکر کردید که با وجود چنین پدری چگونه زندگی خواهند داشت؟

شما یه انسانید ،برده اون آقا نیستید که!

 تو زندگی باید اعتماد دو طرفه باشه. افسردگی و تنهایی کمترین آینده ای که می تونم براتون تصور کنم. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز