2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا گلم؟

گربم از شنبه غیب شده 😢 از بچگی بزرگش کردم دو سالشه

گربه 4 تا بچه داره 

سه تا خونه اونوری همسایه ام زایمان کرده 

از این میترسم همسایه ام گربم گرفته باشن ببرنش یه جا ردش کرده باشن😢😢


🐈‍⬛❤️🐾
دکتر بهم گفت غیرمفنامیک چیزی نخور باعث کیست میشه  منم هر ۶ ساعت دوتا مفنامیک ۵۰۰میزنم بالا🥹اخ ...

چشمت روز بد نبینه یبار دوتا مفنامیک خوردم بسکعهه درد داشتم ، یجوری غش کردم چون سابقه نداشتم هیچکس محلمم نداد مامانمم میگف طبیعیه حالا من از حال رفته بودمااا بیمارستانی شدم خلاصه ، دیگ از اون روز ب بعد مفنامیک رو واسه خودم حرام کردم

دلمان خواست نوش جان 🤤🌱

ممنون عزیزم 😊

سلام 🙋‍♀️حدودا 7،۸سالی میش که خواننده ی خاموشم بالاخره امشب تصمیم گرفتم ک عضو نی نی سایت بشم و بالاخره موفق شدم 😁😁دل مرنجان که ز هر دل به خدا راهی است💔
چشمت روز بد نبینه یبار دوتا مفنامیک خوردم بسکعهه درد داشتم ، یجوری غش کردم چون سابقه نداشتم هیچکس مح ...

جدا؟؟چرا اخه

  اگه دوست داشتی برای بابام دعا کن🥰سیاه قلم کار میکنم❤کاربری دست ۳تا دوسته🫶کاربر اصلی ام آموزش مجازی سیاه‌قلم دارم  ترمی ۷۵ هزارتومن اگر دوست داشتی بهم اطلاع بده اینستامو بهت بدم

جدا؟؟چرا اخه

نمیدونم چرا اینجور شدم ، ولی دیگ اسم مفنامیک میاد میترسم ، هیچ وقتم دیگع نخوردم استامینفن میخورم 

میگن مفنامیک رو شکم خالی نخورید حتما باید معده پر باشه من غذا نخورده بودم دوتا هم قرص خوردم واسه همین فشارم افتاد و رو ب موت شدم😅😅😅 خلاصه خیلی بد بود از همه بدتر حرفای مامانم بود هی میگف چیزیش نیس طبیعیه این دردا و این حالش😂😂😂 ، هرچی میخاستم بگم من دارم بیهوش میشم از درد نمیتونسم حرف بزنم

نمیدونم چرا اینجور شدم ، ولی دیگ اسم مفنامیک میاد میترسم ، هیچ وقتم دیگع نخوردم استامینفن میخورم&nbs ...

احتمالا فشار رو میاره پایین چون منم میخورم یی حال میشم:/

  اگه دوست داشتی برای بابام دعا کن🥰سیاه قلم کار میکنم❤کاربری دست ۳تا دوسته🫶کاربر اصلی ام آموزش مجازی سیاه‌قلم دارم  ترمی ۷۵ هزارتومن اگر دوست داشتی بهم اطلاع بده اینستامو بهت بدم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  14 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش