2777
2789
عنوان

لیزر

| مشاهده متن کامل بحث + 1010 بازدید | 59 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راضی بودی عزیزم ؟منم رولی الکس میرم البته جلسه دوم هستم شما راضی هستی

اره زیر بغلم ک کلااا از همون جلسه اول در نیومد ، 

بیکینی هم ۷۰ درصد در نمیاد، 

ولی نمیدونم چرا اینجور سده از جلسه چهارمه ک درد میگیره🥲 اپراتور گف چون ریشه مونده یا نزدیک پریودته 

چشمانت جای دگر بود و غمت کنج دلِ مـا...  من آن دیوانه ی دیروزم امٓا بُـردبار..  کاربری دست۲نفره یه خانوم خونه و یه دخترِ خونه😁
نمیدونی اونا ک سری دارن چیه دسگاش؟! فک میکنم اون بهتزه ، منک رولی میرم الکساندرایت جلسه شش 

اسم دستگاهش کندلا هست..قیمت لیزرش خیلی بالاتر.

منم الکس میرم

❤️همسر و دو فرشته ی زیبایم بودنتان ابدی❤️
من فقط زیر بغلم ریزش زیاد داشته پاهام زیاد نه  البته جلسه دوم هستم شما از جلسه دوم پاهات ریزش ...

جلسه اول رفتم بعد ده روز ژیلت زدم دیر دراومد وکم

از جلسه ۵ خیلی کمترمیشه

برا ظهور امام زمانمون(عج) دعا کنیم                                              الهم عجل الولیک الفرج
نمیدونی اونا ک سری دارن چیه دسگاش؟! فک میکنم اون بهتزه ، منک رولی میرم الکساندرایت جلسه شش 

برا ظهور امام زمانمون(عج) دعا کنیم                                              الهم عجل الولیک الفرج
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز