2777
2789
شوخی میکنی😐😐؟حتما

نه بخدا 

  اشنامون 4 بود من خودم 6م

فقط باید یمدت زیرنططر باشی قوز قرنیه نداشته باشی

من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست💜🙂

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه هنوز نرفتم  خیلی استرس دارم میگم اگه نشه چی

منم خیلی نگران بودم که نشه 

ولی وقتی رفتم دکتر گفت اتفاقا قطر قرنیت خوبه هر عملی که میخوای می تونی خودت انتخاب کنی 

الان دو ساله عمل کردم اصلا یادم میره یک زمانی عینکی بودم حتی خشکی چشم هم ندارم

نه ندارم قوز قرنیه چیه دیه

قوز قرنیه یا قرنیه نازک باعث میشه شماره چشم بره بالا و نتونی عمل کنی

من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست💜🙂
قوز قرنیه یا قرنیه نازک باعث میشه شماره چشم بره بالا و نتونی عمل کنی

نه ندارم

یه جا خوندم نمره چشم دوبین تا ۶ عمل میشه 

۸ دیه نمیدونم خدا کنه بشه باید دکی تشخیص بده که میشه یا نه

نه ندارم یه جا خوندم نمره چشم دوبین تا ۶ عمل میشه  ۸ دیه نمیدونم خدا کنه بشه باید دکی تشخیص ب ...

خب چرا زودتر اقدام نکردی

من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست💜🙂
هنوز نوزده سالمه میرم ببینم میشه دعا کن بشه

هاا دکتر من میگفت 24 باید عمل کنی که برنگرده

خب چرا انقدر زیاددددد ضعیف شده

من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست💜🙂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طرح درس

abbasia | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز