هدایای تبلیغاتی به محصولات یا اقلامی اطلاق میشود که به عنوان ابزاری در تبلیغات و ترویج کسب و کار استفاده میشوند. این هدایا معمولاً لوگو و نام برند شرکت را بر روی خود دارند و به مشتریان، همکاران یا مخاطبان اهدا میشوند.
به طور کلی بودجه بندی خرید انواع هدایای تبلیغاتی، به میزان سرمایه شرکت بستگی دارد و می تواند یک عدد متغیر باشد، برنامه ریزی در بودجه بندی مناسب با کمپین تبلیغاتی، می تواند کسب و کار شما را به شکل واقع بینانه تری با هدفی که در نهایت دارید، روبه رو کند؛ بدین منظور لازم است اقدامات زیر را انجام دهید:
تعیین هدف پیش از این که تصمیم بگیرید چه هدایای تبلیغاتیبرای شرکت شما مناسب هستند باید هدف بازاریابی خود را مشخص کنید.
تعیین استراتژی پس از مشخص کردن هدف، نوبت به تعیین استراتژی هایی می رسد که نشان می دهد چه روش هایی برای بهتر دیده شدن و تاثیر گذاری بیشتر تبلیغات موثر هستند. به عبارت دیگر، برای استفاده حداکثری از بودجه خود، باید استراتژی های تبلیغاتی را در نظر بگیرید که بتواند در زمان درست به دست افراد مناسب برسد.
بررسی آمار شما می توانید برای این که در تنظیم بودجه خود موفق عمل کنید، از داده های به دست آمده سال پیش استفاده کنید. برای این کار کافی است تا معیارهای فروش قبلی خود را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید درک کنید کدام تاکتیک ها و روش ها برای شما کارایی بیشتری داشته است و در مقابل کدام یک بی تاثیر بوده اند. با این کار می توانید بودجه خود را در مسیری قرار دهید که احتمال جوابگویی آن بیشتر است.
مشخص کردن میزان اثربخشی هدیه با تحقیق و جستجو می توانید از اثر بخشیهدیه تبلیغاتیکه قرار است تهیه کنید مطمئن شوید. شاید در برخی از مواقع مجبور شوید هدایایی گران قیمت تر را تهیه کنید، اما آنچه مهم است میزان بازگشت سرمایه این شیوه تبلیغاتی است. پس هزینه ها را در مقابل سود نهایی در نظر بگیرید؛ زیرا همیشه مقرون به صرفه بودن هدایا، اثرگذاری مد نظر شما را نخواهد داشت.
بچه ها بعد مدت ها جاریمو دیدم، انقدررررر لاغر شده بود که اولش نشناختمش! پرسیدم چیکار کرده که هم هرچیزی دوست داره میخوره هم این قدر لاغر شده اونم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم فستینگ گرفته منم زیره رو نصب کردم دیدم تخفیف دارن فورا رژیممو شروع کردم اگه تو هم میخوای شروع کن.