2777
2789

میگم راسته کندولا سری جدا نداره رولیه میکشه رو پوست 

بی نیازم از هر نگاهی جزخدا  ... 😊تنها تکیه گاه زندگیم خداست 💝که اگه روش رو ازم برگردونه با مخ خوردم زمین   تمام امیدم اینه که روزای سختم رو میبینه ،صدا زدنامو ،کمک خواستنامو میشنوه ،شکر کردنامو ،تلاشامو  و...خلاصه حواسش شش دونگ جمعمه 💪همیناس که منو از دستی که موقع غرق شدنم سمتم دراز میشه مطمئن می کنه 🌿.
من واسه زیر بغل پاها بیکینی شکم میرم ۳۹۰  دستگاه کندلا

دستگاهت رولیه یا شاتی؟ 

«کمتر ، اما بهتر»🔻دنیای ما از اضافات پر شده؛ از اشیاء ، از افکار ، از فشارها . وقت آن است که به آنچه واقعا مهم است برگردیم. از تو دعوت میکنم با تاپیک های من در مسیر "حذف اضافات" همراه شوی🥰🌈

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میگم راسته کندولا سری جدا نداره رولیه میکشه رو پوست 

من دستگاهی که میرم اسمش کندلاس ولی رولیه 😶😶نمیدونم تقلبیه جدیده چیه

«کمتر ، اما بهتر»🔻دنیای ما از اضافات پر شده؛ از اشیاء ، از افکار ، از فشارها . وقت آن است که به آنچه واقعا مهم است برگردیم. از تو دعوت میکنم با تاپیک های من در مسیر "حذف اضافات" همراه شوی🥰🌈

نه بابا  عالیهه  بهترین کاریه که تو زندگیم انجام دادم  جلسه ششممه

چقدر از موهات درومده؟ من هفته بعد جلسه شیشممه ولی 30 درصد موهام درومده😕فکر کنم اپراتور من از قصد با درجه کم میزنه 

«کمتر ، اما بهتر»🔻دنیای ما از اضافات پر شده؛ از اشیاء ، از افکار ، از فشارها . وقت آن است که به آنچه واقعا مهم است برگردیم. از تو دعوت میکنم با تاپیک های من در مسیر "حذف اضافات" همراه شوی🥰🌈

خانوما من قرص اهن و کلسیم مصرف میکنم برای لیزر ضرر نداره؟ 

«کمتر ، اما بهتر»🔻دنیای ما از اضافات پر شده؛ از اشیاء ، از افکار ، از فشارها . وقت آن است که به آنچه واقعا مهم است برگردیم. از تو دعوت میکنم با تاپیک های من در مسیر "حذف اضافات" همراه شوی🥰🌈

من دستگاهی که میرم اسمش کندلاس ولی رولیه 😶😶نمیدونم تقلبیه جدیده چیه

من میخـواستم همینو برم گفتن خوبه ولی توی یکی از تاپیکا گفتن رولیه اینطوری که اگه یکی زگیل داشته باشه و درست ضد عفونی نشه و سلفونه ایرادی داشته باشه احتمال بیمار شدن هست اگه اینطور باشه ریسکشو نمیکنم میرم چیزی که سری جدا بهم بدن

بی نیازم از هر نگاهی جزخدا  ... 😊تنها تکیه گاه زندگیم خداست 💝که اگه روش رو ازم برگردونه با مخ خوردم زمین   تمام امیدم اینه که روزای سختم رو میبینه ،صدا زدنامو ،کمک خواستنامو میشنوه ،شکر کردنامو ،تلاشامو  و...خلاصه حواسش شش دونگ جمعمه 💪همیناس که منو از دستی که موقع غرق شدنم سمتم دراز میشه مطمئن می کنه 🌿.
من میخـواستم همینو برم گفتن خوبه ولی توی یکی از تاپیکا گفتن رولیه اینطوری که اگه یکی زگیل داشته باشه ...

جایی که من میرم رعایت میکنن 

بعدم من فقط برای زیر بغل میرم زگیل به زیر بغل انتقال پیدا نمیکنه 

«کمتر ، اما بهتر»🔻دنیای ما از اضافات پر شده؛ از اشیاء ، از افکار ، از فشارها . وقت آن است که به آنچه واقعا مهم است برگردیم. از تو دعوت میکنم با تاپیک های من در مسیر "حذف اضافات" همراه شوی🥰🌈

برو واقعا عالیه من راضیم

پوستت یکم روشن میشه و به شدت نرمممم😁

منم این دوجارو رفتم زیر بغلم از ماه پیش اصلا در نیومده

بیکینی هم بالاش در نمیاد دیگه فقط پایینش ۵۰ درصد مونده که طبیعیه فعلا طول میکشه

حیف اعصاب و روان قشنگم نیست با توی بی مغز بحث کنم؟خلم من؟ 😂

چقدر از موهات درومده؟ من هفته بعد جلسه شیشممه ولی 30 درصد موهام درومده😕فکر کنم اپراتور من از قصد با ...

اول از بین رفته بود بعد دوباره برگشته ۳۰درصدش؟

منکه اکثر جاهام میشه گفت ۵درصد دراومده .جلسه پنجممو چند روز پیش رفتم

اول از بین رفته بود بعد دوباره برگشته ۳۰درصدش؟ منکه اکثر جاهام میشه گفت ۵درصد دراومده .جلسه پنجممو ...


اره دوباره درومده 

همش هم تعریف میکنن چقدر صاف و خوب شده فکر کنم سرم و کلاه میذارن🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

«کمتر ، اما بهتر»🔻دنیای ما از اضافات پر شده؛ از اشیاء ، از افکار ، از فشارها . وقت آن است که به آنچه واقعا مهم است برگردیم. از تو دعوت میکنم با تاپیک های من در مسیر "حذف اضافات" همراه شوی🥰🌈

اره دوباره درومده  همش هم تعریف میکنن چقدر صاف و خوب شده فکر کنم سرم و کلاه میذارن🤦🏻‍♀️🤦🏻‍ ...

اگه برکشته اوکی میشه چون جلسه سوم تا پنجم دوره ی بازگشته و موهایی که توی فاز خواب بودن در میان و از جلسه ششم به بعد دوباره شروع میکنه ریختن 

اگه برکشته اوکی میشه چون جلسه سوم تا پنجم دوره ی بازگشته و موهایی که توی فاز خواب بودن در میان و از ...

خداکنه😢

«کمتر ، اما بهتر»🔻دنیای ما از اضافات پر شده؛ از اشیاء ، از افکار ، از فشارها . وقت آن است که به آنچه واقعا مهم است برگردیم. از تو دعوت میکنم با تاپیک های من در مسیر "حذف اضافات" همراه شوی🥰🌈

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز