2777
2789
عنوان

طلا

281 بازدید | 21 پست

سلام بچه ها من ۱۲ میلیون دارم و تا آخر ماه ۱۰ میلیون دیگ میاد دستم بنظرتون الان برم ۳_۴گرم طلا بخرم با این ۱۲ تومن و و اخر ماهم اینجوری تیکه تیکه بخرم؟ یا نگه دارم اخر ماه ی النگو بگیرم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ماه رمضون میاد پایین تر از الان یا از این بالاترنمیره؟

والا یه تحلیلگره میگف الان نخرید ماه رمضون به ثبات میرسه منه احمق ازون موقعی ک طلا ۲۱۰۰بود نخریدم بااین ک بهم گفته بودن سه تومن میشه نخریدم موندم ماه رمضون دیگه بخرم امیدوارم حداقل تا ۲۳۰۰بیاد دلارم گفتن تا ۴۰میاد بعد عید میترکه

عزیزانم میشه برای براورده شدنه حاجتم صلوات بفرستین💔💔ممنون♥️
والا یه تحلیلگره میگف الان نخرید ماه رمضون به ثبات میرسه منه احمق ازون موقعی ک طلا ۲۱۰۰بود نخریدم با ...

دقیقا منم از زمانیکه ربع سکه ۴وپانصد بود دست دست کردم نخریدم الان ۱۱میلیون شده😐

دقیقا منم از زمانیکه ربع سکه ۴وپانصد بود دست دست کردم نخریدم الان ۱۱میلیون شده😐

کاش میخریدیم شوهره بیشوره من گف نخر وگرنه خودمو داشتم میکشتم برم بخرم انقد دم گوشم خوند تا پشیمونم کرد الان اصن گردن نمیگیره

عزیزانم میشه برای براورده شدنه حاجتم صلوات بفرستین💔💔ممنون♥️
والا یه تحلیلگره میگف الان نخرید ماه رمضون به ثبات میرسه منه احمق ازون موقعی ک طلا ۲۱۰۰بود نخریدم با ...

منم از تابستون ک طلا ۱۳۰۰ بود گفتم جمع کنم اخر سال یهویی دو سه تا النگو بخرم😥هرماه جمع کردم الان شد این وضعیت باز میگن صبر کن اعصابم نمیکشه ولی دلم النگو میخواد میترسم گرون تر بشه نتونم بخرم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز